Regulamin zamieszczania i utrzymywania firmowych profili na Facebooku (Fanpage)
§1 Definicje
1. TOP-MARKETING TECHNOLOGY Sp. z o.o. – Administrator danych, spółka działająca pod firmą Top-Marketing Technology spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą Aleje Jerozolimskie 81.10, 02- 001 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001139310, NIP: 7011233384, REGON: 540223377 zwana dalej w niniejszym regulaminie także Wykonawcą.
2. Zamawiający – przedsiębiorca posiadający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zawierający umowę z Top-Marketing Technology sp. z o.o. w celu utworzenia i zamieszczenia Fanpage’a Zamawiającego na portalu www.facebook.com. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy. Zamawiający jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Wykonawca informuje Zamawiającego za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności poprzez kontakt e-mail, o wykonaniu zamówienia i stworzeniu przez Wykonawcę Fanpage’a oraz umieszczeniu go na portalu www.facebook.com. Informacja uwzględniać będzie uzgodnienia Stron umowy w zakresie treści i obrazu Fanpage’a.
4. Fanpage – profil firmowy Zamawiającego na portalu www.facebook.com.
5. Materiały – pliki stanowiące własność Zamawiającego użyczone Top Marketing sp. z o.o. celem zamieszczenia na Fanpage’u, w szczególności obejmujące fotografie, grafikę, logo Zamawiającego czy zredagowane pliki tekstowe.
6.Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
§2 Zawarcie umowy
1. Umowa o zamieszczenie i utrzymywanie firmowych profili na Facebooku (Fanpage’u) przez Zamawiającego z Top-Marketing Technology sp. z o.o. zawierana jest za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie z chwilą potwierdzenia przez Zamawiającego złożonego zamówienia.
2. Przyjmuje się, że osoba która dokona zamówienia w imieniu Zamawiającego i je potwierdzi, jest upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego i może w jego imieniu zawrzeć umowę z Wykonawcą.
3. Do zawarcia i wykonywania Umowy nie mają zastosowania przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
4. Zamawiający jest uprawniony do żądania potwierdzenia zawarcia Umowy na piśmie ze złożonym podpisem przez Top-Marketing Technology sp. z o.o. Potwierdzenie zawarcia Umowy przez Top-Marketing Technology sp. z o.o. zostanie wykonane w terminie 21 dni od otrzymania żądania.
5. Okres trwania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej, jest czasowo ograniczony i wynosi 12 miesięcy albo jest ustalany dla każdego Zamawiającego indywidualnie.
6. Umowa ulega przedłużeniu na kolejny okres 12 miesięcy, o ile Zamawiający nie złoży pisemnego oświadczenia w przedmiocie rezygnacji z przedłużenia Umowy na 30 dni przed zakończeniem okresu, o którym mowa w par. 2 ust. 5 Regulaminu. Przedłużenie Umowy na kolejny okres jest odpłatne i odpowiada wysokości wynagrodzenia za wykonanie i utrzymywanie Fanpage’a ustalonego przez Strony w Umowie za okres pierwszych 12 (dwunastu) miesięcy.
7. Umowa ulega kolejnym przedłużeniom na zasadach określonych w par. 2 ust. 6 niniejszego regulaminu.
8. Po złożeniu zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z oferowanych przez Top-Marketing Technology sp. z o.o. systemów płatności, wedle własnego wyboru. W przypadku płatności przelewem internetowym zapłata przez Zmawiającego następuje z chwilą zaksięgowania kwoty na koncie Top-Marketing Technology sp. z o.o.
§3 Termin wykonania umowy
1. Top-Marketing Technology sp. z o.o. bezpośrednio po zawarciu umowy określonej w par. 2 niniejszego Regulaminu przystępuje do utworzenia Fanpage’a – usługa ta wykonana będzie najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych.
2. W przypadku kiedy Top-Marketing Technology sp. z o.o. zawiera umowę na przejęcie stworzonego wcześniej Fanpage’a przez Zamawiającego, Wykonawca tworzy nowy Fanpage najpóźniej w ciągu 7 dni na portalu Facebook.com po dokonaniu płatności przez Zamawiającego. Wówczas profil po nadaniu uprawnień przez Zamawiającego jest przenoszony na adres, pod którym był dotychczas umieszczony Fanpage Zamawiającego. Fanpage początkowy stworzony przez Wykonawcę zostaje usunięty, w przypadku braku nadania uprawnień przez Zamawiającego do dotychczas umieszczony Fanpage Zamawiającego Wykonawca będzie opiekował się fanpage”a stworzony przez Wykonawcę.
3. Zamawiający upoważnia Wykonawcę, w przypadku sytuacji, o której mowa w par. 3 ust. 2 regulaminu do usunięcia dotychczasowego Fanpage’a Zamawiającego.
4. Zamawiający oświadcza, iż do stworzonego wcześniej Fanpage’a przysługują mu nieograniczone prawa autorskie i niniejszym udziela w przypadku zajścia takiej konieczności, co należy do oceny Wykonawcy, do wykonywania na stworzonym wcześniej Fanpage’u Zamawiającego nieodpłatnie autorskich praw zależnych jak również dokonywania zmian, przeróbek i modyfikacji w tym Fanpage’u.
§4 Ochrona danych osobowych
1. Podane przez Zamawiającego dane Top-Marketing Technology sp. z o.o. gromadzi i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Top-Marketing Technology sp. z o.o. Dane osobowe Zamawiającego są przetwarzane przez Top-Marketing Technology sp. z o.o. w celu świadczenia usług, obsługi transakcji sprzedaży, archiwizacji, a także w celach marketingowych dotyczących usług i produktów podmiotów współpracujących. Zamawiający nie będzie otrzymywał informacji marketingowych i handlowych, jeśli nie wyrazi na to zgody.
3. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
4. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
5. Wykonawca może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
6. Administrator serwisu dołożył należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
7. System informatyczny w którym są przetwarzane dane osobowe spełnia wymogi z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).
8. Dane są przetwarzane z uwzględnieniem zasady: rozliczalności, adekwatności oraz rzetelności.
9. W każdej chwili istnieje możliwość odwołania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych podmiotów współpracujących z Administratorem oraz zgody na przesyłanie informacji handlowej.
10. Istnieje możliwość wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych Administratora.
11. Każdemu podmiotowi którego dotyczą dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
12. Dane Zamawiającego oraz treść ich wypowiedzi mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
13. Top-Marketing Technology sp. z o.o. zapewnia Zamawiającym możliwość wglądu do własnych danych osobowych i ich poprawianie. Zamawiający ma prawo wniesienia w przypadkach uzasadnionych prawem pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
§5 Odstąpienie od umowy
1. W momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, że treść zamówienia narusza treści obyczajowe lub religijne Wykonawca ma prawo do odstąpienia od umowy.
2. W związku z tym, że Zamawiający zgodnie z art. 22 ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U Nr 16, poz. 93 nie jest konsumentem przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy tylko w przypadku:
a) niewykonania usługi przez Wykonawcę.
b) w ciągu 24 godzin od nawiązania umowy telefonicznej,
Odstąpienie od umowy powinno być wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail: ksiegowosc@top-marketing.com.pl
3. Nie mają zastosowania przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
4. W przypadku wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego po przedłużeniu na kolejny okres, Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych).
§6 Odpowiedzialność Top-Marketing Technology sp. z o.o.
1. Top-Marketing Technology sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody bezpośrednie ani następcze, utracone korzyści i nie jest zobowiązany do żadnej rekompensaty, odszkodowania lub zapłaty innego wynagrodzenia za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, ani za inne szkody, za które odpowiedzialna jest osoba trzecia.
2. Top-Marketing Technology sp. z o.o. dokłada wszelkich starań aby treść Fanpage’a, opis, warunki lub cena nie zawierały błędów ani nieścisłości.
3. Top-Marketing Technology sp. z o.o. zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość i wiarygodność treści informacji podanych przez Zamawiającego na stronie facebook.com. Za ich treść odpowiada wyłącznie Zamawiający.
4. Top-Marketing Technology sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonania edycji, zmian, modyfikacji oraz usuwania treści uznanych przez Top- Marketing Technology sp. z o.o. za nieodpowiednie.
5. Top-Marketing Technology sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za utratę przez Zamawiającego lub wejście w posiadanie przez inne osoby (niezależnie od sposobu wejścia w posiadanie) adresu e-mail Zamawiającego (lub loginu) i hasła umożliwiających dostęp do Fanpage’a.
6. Top-Marketing Technology sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do udostępniania danych lub informacji jeżeli obowiązek ich udostępnienia uprawnionym podmiotom wynika z obowiązujących przepisów prawa.
7. Wyłącznym źródłem zobowiązań jest umowa zawarta przez Top- Marketing Technology sp. z o.o. z Zamawiającym, Regulamin oraz obowiązujące przepisy prawa.
8. Top-Marketing Technology sp. z o.o. stara się zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie wykonanej usługi. Mimo dołożenia wszelkich starań, przy tak złożonym systemie informatycznym mogą wystąpić awarie i błędy techniczne spowodowane kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem. Top-Marketing Technology sp. z o.o. nie gwarantuje nieprzerwanego i bezbłędnego użytkowania strony facebook.com. W każdym przypadku Top-Marketing Technology sp. z o.o. starać się będzie zminimalizować skutki zaistniałych problemów technicznych.
§7 Reklamacje
1. Top-Marketing Technology sp. z o.o. ma obowiązek rozpatrzenia każdej złożonej reklamacji lub żądania w ciągu 21 dni od jej zgłoszenia.
2. Reklamacje lub żądania Zamawiający ma obowiązek zgłosić do działu reklamacji Wykonawcy listem poleconym lub na adres e-mail: ksiegowosc@top-marketing.com.pl
3. Zgłoszenie reklamacji bądź poprawek do wykonanej reklamy nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapłaty umownego wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy.
4. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą poczty e- mail lub listu poleconego. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Zamawiający występuje w serwisie facebook, oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail, a na wyraźne żądanie Zamawiającego złożone pisemnie także na piśmie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca. może wysłać odpowiedź w inny sposób, wskazany przez składającego reklamację Zamawiającego.
6. W przypadku uznania reklamacji zwrot należności za zakupioną przez Zamawiającego Usługę nastąpi w sposób analogiczny do tego, w jaki została dokonana płatność za Usługę.
7. Decyzja co do uznania lub nie reklamacji oraz sposobie zwrotu należności w przypadku uznania reklamacji jest ostateczna.
§8 Wynagrodzenie
1. Wykonawca po wysłaniu linku do wykonanego fanpage na adres e-mail wysyła Zamawiającemu dokument pro-forma, z wysokością umownego wynagrodzenia, terminem płatności oraz rodzajem zakupionej usługi.
2. Informacja płatnicza proforma nie jest dokumentem księgowym – ale jest dokumentem wzywającym do zapłaty i stanowiącym podstawę prawną do dochodzenia ewentualnych roszczeń zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
3. Proforma jest doręczana Zamawiającemu elektronicznie bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.
4. Bezpośrednio po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Wykonawcy środków z realizacji informacji płatniczej proforma – wystawiana i wysyłana jest do Zamawiającego Faktura VAT pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail podczas zawarcia umowy przez Zamawiającego.
5. Wykonawca wystawia faktury VAT bez dodatkowej akceptacji Zamawiającego zgodnie z § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług. (Dz. U. Nr 212, poz.1338 z późn. zm.)
6. W przypadku płatności ratalnej, opóźnienia w płatności którejkolwiek z rat powoduje postawienie całej kwoty w stan natychmiastowej wymagalności.
7. W razie opóźnienia w płatności Wykonawca ma prawo naliczać odsetki ustawowe za opóźnienie.
8. Termin płatności za zamówionego fanpage następuje po wysyłaniu przez Wykonawcę linka do usługi w ciągu ilości dni ustalonych podczas telefonicznego zawarcia umowy.
§9 Prawa autorskie
1. Zamawiający oświadcza, że posiada pełne, autorskie prawa majątkowe, zależne majątkowe i osobiste prawa autorskie do materiałów użyczonych Wykonawcy., a także przysługuje mu prawo ochronne do przekazanych znaków towarowych.
2. W przypadku kierowania roszczeń do Wykonawcy z tego tytułu przez osoby trzecia Zamawiający naprawi Wykonawcy poniesione szkody i pokryje koszty z tym związane.
§10 Treść reklamy
1. Top-Marketing Technology sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści udostępnione przez Zamawiającego, które zostały wykorzystane do stworzenia bądź prowadzenia Fanpage’a na portalu www.facebook.com przez Wykonawcę.
2. W przypadku ujawnienia się roszczenia osoby trzeciej w zakresie naruszenia jej praw przez Wykonawcę, Zamawiający winien przedsięwziąć wszelkie środki potrzebne do usunięcia skutków naruszenia oraz naprawić wynikłą szkodę. W przypadku wszczęcia postępowania sądowego przeciwko Wykonawcy Zamawiający zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego wstąpić do postępowania po stronie Wykonawcy i ponieść wszelkie koszy takiego postępowania powstałe po stronie Wykonawcy.
§11 Materiały wykorzystane do stworzenia Fanpage na portalu Facebook.com
1. Zamawiający powinien przekazać Wykonawcy materiały opisujące usługi prowadzonej przez Zamawiającego działalności gospodarczej.
2. Wykonawca zastrzega, że celem zrealizowania Fanpage’a na portalu Facebook.com, może skorzystać z materiałów Zamawiającego dosłanych przez niego, bądź też pobrać z innych źródeł, które są własnością Zamawiającego.
§12 Postanowienia Końcowe
1. Wykonawca nie odpowiada za wszelkie problemy techniczne samego portalu www.facebook.com. Wykonanie usług przez Wykonawcę jest także zależne od Regulaminu portalu www.facebook.com – https://www.facebook.com/page_guidelines.php – i od funkcjonowania portalu www.facebook.com.
2. W sprawach nie uregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.)
3. Spory związane z zawarciem i wykonaniem Umowy zostają podane Sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Top-Marketing Technology sp. z o.o.
4. Wykonawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie.
5. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.top-marketing.com.pl a Zamawiający jest zobowiązany do kontroli zmian Regulaminu zamieszczanych na podanej wyżej Stronie.
6. Wykonawca jest następcą prawnym w zakresie świadczenia usług na rzecz klientów (zamawiających) spółki Top marketing sp. z o.o., NIP: 521-396- 81-94 wraz z wszelkimi prawami oraz obowiązkami wynikającymi z zawartych umów pomiędzy klientem a Top marketing sp. z o.o.
7. Niniejszy regulamin wszedł w życie w dniu 20.11.2024 rok.